Замовити дзвінок

Замовити дзвінок

Написати нам

Написати нам

Вгору

Вгору

Email-маркетинг

Вітаємо Вас на сторінці Email-маркетингу!

E-Mail-маркетинг-стратегії просування товарів і послуг за допомогою поштового каналу зв'язку. На сьогоднішній день це багатофункціональний інструмент, за допомогою якого можна і потрібно знаходити нових клієнтів, повертати старих, займатися повторними продажами, досліджувати переваги аудиторії, просувати старі і нові товари.

Адаптивна верстка, анімаційні ефекти і продають пропозиції, ось ключові особливості нашої e-mail розсилки. Ми знаємо, як використовувати e-mail маркетинг для залучення нових клієнтів і збільшення показника конверсії по сайту.

  • Переваги Email-маркетингу01

  • Як досягти продажів02

  • Особливості Email розсилки03

Переваги Email-маркетингу

Кожен пункт є невід'ємною частиною єдиного цілого.

У порівнянні з іншими методами email-маркетинг має ряд переваг, які ставлять його на перше місце серед інших способів інтернет-маркетингу.

Низька собівартість. На відміну від контекстної або дисплейної реклами, навіть за умови оплати за клік, електронна розсилка все одно обходиться значно дешевше, навіть якщо використовуються автоматичні сервіси. При невеликій клієнтській базі її взагалі можна здійснювати абсолютно безкоштовно.

01

В процесі роботи збирається контактна база користувачів. Інші рекламні інструменти можуть запропонувати Вам відвідування сайту цільовою аудиторією, але при цьому клієнт може піти так і не залишивши ніяких контактів. При роботі через email у Вашому розпорядженні постійний канал зв'язку, який можна використовувати в залежності від ситуації.

02

Ефект впливу накопичується з кожним наступним листом. До того ж сучасні email можуть мати елементи зворотного зв'язку, що дозволяє побудувати між бізнесом і клієнтом своєрідний діалог, для підвищення ефективності рекламної компанії.

03

Цільове дію, пропоноване в листі, може бути будь-яким, це не обов'язково перехід на сайт. Ви можете оформляти замовлення, просити залишити коментар, просунути публікацію, підтримати акцію, запропонувати завантажити контент, отримати персональну знижку і т.д.

04

Всі процеси розсилки можна автоматизувати. Причому це буде не проста відправка великої кількості користувачів однакового листи, а персональна розсилка, що складається з цілої серії повідомлень. Налаштовуються спеціальні стратегії з декількох варіантів відповідей, а залежно від реакції користувача він отримує відповідний лист.

05

Навіть якщо розсилка не спрацювала, завжди можна скорегувати стратегію і повторити вплив на користувача. Як показує статистика, навіть при відмові від цільового дії, менше 3% людей відписуються від каналу. До того ж навіть у разі відмови, контактні дані все одно залишаються у вас.

06

Як досягти ефективних продажів

Все просто, натисніть на телефончик і зв'яжіться з нами!

Як ми вже відзначали, на сьогоднішній день email-маркетинг - це найкращий інструмент продажів, виходячи з критеріїв вартості і ефективності. Для того щоб з його допомогою проводити первинні продажу, нам природно знадобляться контактні дані потенційних клієнтів, які слід напрацювати. Вдаватися до придбання баз не рекомендується, тому що якість підібраної аудиторії і достовірність зазначених даних перевірити практично неможливо, і взагалі це вже шлях спамерів.

Email-marketing

Маючи email потенційно зацікавленого клієнта, можна починати боротьбу за вчинення ним покупки. В ідеальному варіанті за допомогою інструментів веб-аналітики відслідковуються пропозиції, які його зацікавили і потім повторно пропонуються в розсилці. Можливість настройки автоматичної відправки повідомлень дозволяє працювати з цілими групами клієнтів, розділивши їх за інтересами.

Незалежно від того буде це первинна або повторна продаж, останнім козирем спонукання до покупки буде персональна знижка. І навіть якщо користувач знає про email-маркетингу і здогадається, що разом з ним цю пропозицію отримали кілька сотень, а то і тисяч інших клієнтів, це не зробить лист мене ефективним. Навпаки знаючи про таку конкуренції, він поспішить якомога швидше скористатися своїм шансом.

Варто додати, що email-маркетинг є основним інструментом для боротьби з «покинутими кошиками» інтернет-магазинів. З цією метою створюється спеціальна серія з 3-5 листів, в якій клієнта спонукають завершити покупку. Зазвичай використовується стандартна схема. Спочатку користувачеві повідомляють, що він забув завершити оформлення замовлення. Потім інформують про те, що пропозиція ще актуально, але товар на складі обмежений, або просять уточнити чи цікавить його дана позиція на поточний момент. І як останній аргумент пропонують знижку, наприклад, почався розпродаж.

Особливості сучасної Email розсилки

Email розсилка важлива деталь інтернет бізнесу.

Можливості поштових сервісів постійно збільшуються, а разом з ними розширюється набір інструментів email-маркетингу. Сучасне електронного листа - це фактично невеликий утворять єдиний сайт, який має такі атрибути.

  • Фірмовий дизайн

    Розсилка «серйозного» інтернет-магазину або компанії надає різні послуги, виконується в єдиному корпоративному стилі. Тут буде і логотип компанії, і фірмові кольори зі шрифтами і інші елементи, які асоціюються з вашим брендом. Дизайн листа може змінюватися в залежності від якоїсь події. Наприклад, «чорна п'ятниця», новорічні розпродажі, день народження компанії, Пасха і т.д. При створенні макета листа обов'язково враховуються поведінкові фактори, а також переваги аудиторії, щоб наочним чином підкреслити актуальні пропозиції. Не зайвим буде і використання анімації, різні візуальні ефекти допоможуть захопити користувача, щоб він детальніше вивчив зміст розсилки.

  • Заклики до дії

    Власне, практично кожна товарна позиція або анотація нової статті це і є заклик до дії, тому що при натисканні по ній здійснюється перехід на сайт рекламодавця. Додатково можна створити кнопки, перехід за якими буде надавати знижку, а також розмістити лічильники, які будуть вказувати час, що залишився до кінця акції або кількість аукціонних товарів на складі.

  • Інтерактивні елементи

    Оскільки електронного листа - це фактично невеликий сайт, при його створенні можна використовувати різні інтерактивні елементи. В першу чергу це опитувальники, через які можна дізнатися, чи потрібен покупцеві ще ваш товар, чи задоволений він сервісом, як часто набуває вашу продукцію і які категорії є кращими і т.д. До речі відразу після проходження опитування можна запропонувати клієнтові перейти на сайт і ознайомитися з відповідями інших користувачів, ефективність такого посилання становить близько 5-22%, враховуються переходи людей, заповнившись анкету.

Тарифи

Так-так, email-маркетинг має свою ціну.

  • Покращимо Вашу розсилку

    від 190$

    • перевіримо настройки поштового сервісу;
    • покращимо дизайн і контент листи;
    • налаштуємо статистику;
    • надамо рекомендації щодо збільшення продажів.
    Замовити
  • Налаштування збору бази передплатників

    від 480$

    • зверстаємо форму, встановимо її на сайт;
    • інтегруємо форми і сервіс розсилок;
    • налаштуємо збір передплатників;
    • розробимо дизайн привітального листа.
    Замовити
  • Автоматична серія

    від 480$

    • проаналізуємо базу і канали збору контактів;
    • розробимо серію автоматичних листів;
    • інтегруємо з CRM або CMS;
    • налаштуємо сценарії відправки листів.
    Замовити

Наше портфоліо

Гордість за свою роботу - найбільша нагорода

review

Засновник освітнього агентства "Аспект"

review

Керівник проекту ST-MARKET

review

Керівник мережі магазинів "Ріжки та ніжки"

review

Керівник магазину "Real Food"

Відео відгуки

Щоб не казали наші клієнти, аби добре! Дякуємо Вам за те, що довіряєте нам.

slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo

Клієнти

Наші клієнти - це наша сім'я, і в ній на всіх вистачить місця.

Зв'яжіться з нами

Просто заповніть форму розбірливим почерком

Підписуйтесь на розсилку

Ми виконуємо розсилку не частіше ніж раз на місяць.