Замовити дзвінок

Замовити дзвінок

Написати нам

Написати нам

Вгору

Вгору

Контекстна реклама Google

Ласкаво просимо на сторінку Контекстної реклами Google!

Контекстна реклама Google Adwords - це контекстна реклама, яка показується на Google і сайтах партнерів, які показуються Вашої цільової аудиторії і в момент пошуку ними відповідної інформації.

Контекстна реклама в Google AdWords - це ефективний продаж незалежно від розміру стартового бюджету. Google надає кращий сервіс контекстної реклами, а ми хочемо запропонувати Вам його професійне налаштування і проведення кампанії, для отримання Вами максимальної фінансової вигоди.

  • Переваги Google Adwords01

  • Переваги замовлення у Bizonoff02

Переваги сервісу Google Adwords

Давайте докладніше розберемося з тим, чому варто замовляти рекламну кампанію в Google AdWords. Даний сервіс має цілу низку переваг.

Він виконує найголовнішу задачу будь-якої реклами - призводить нових покупців на Ваш сайт, що як наслідок є основою для збільшення продажів і формування постійної клієнтської бази.

01

Працює на цільову аудиторію. Це особливість дісталася контекстного сервісу Google від самого типу даної реклами. Вона працює безпосередньо за цільовою аудиторією, тому що показ оголошень ведеться згідно введених користувачем пошукових запитів і відвіданих ним сайтів.

02

Ви самі налаштовуєте регіон розташування потенційних клієнтів. У налаштуванні показу оголошень AdWords можна задати цілу країну, конкретний регіон, окремий населений пункт або просто відстань в метрах від вашого офісу.

03

Процеси реєстрації, підготовки оголошень, вибору рекламних кампаній, підбору ключових слів, збору статистики і весь інший функціонал сервісу контекстної реклами від Google повністю безкоштовний. Більш того, безкоштовним є навіть показ рекламних оголошень, оплата проводиться тільки за перехід на Ваш сайт. Якщо з якоїсь причини люди не будуть кликати по Вашому посиланню, то ви не витратите ні копійки.

04

Початковий бюджет не впливає на ефективність рекламної кампанії. Ваш успіх повністю залежить від правильного налаштування показу оголошень і їх створення. А гроші грають лише другорядну роль, а сума вкладень впливає лише на розмір отриманої вигоди.

05

Реклама в AdWords не вимагає підписання контрактів і взяття на себе будь-яких зобов'язань. Потрібно просто мати пошту на сервері gmail, через яку буде проведена авторизація в системі. А далі просто працюєте, єдине обмеження - це припинення показу реклами в разі витрати всіх грошей на спеціально зарезервованому рахунку. Цей рахунок можна поповнювати на будь-які суми і різними зручними способами.

06

Рекламодавець сам вирішує, в яку суму оцінити клік по своєму оголошенню. На сервісі діє система аукціону, вона показує ту рекламу, на яку виділили велику оплату. Але це не означає, що не можна встановлювати низькі ціни за оголошення, просто в такому випадку ви втратите пріоритетність показу, але клієнти все одно будуть бачити Вашу рекламу.

07

В Google AdWords є безліч інструментів для відстеження різних параметрів рекламної компанії. Ви можете відстежувати час і кількість показів, відсоток кліків, цільових дій і ін. Параметри. Контекстна реклама від Google має кращу систему статистики на цьому ринку, що дозволяє оперативно вносити зміни для підвищення ефективності роботи.

08

Як досягти ефективних продажів

Все просто, натисніть на телефончик і зв'яжіться з нами!

Як ми вже відзначали, на сьогоднішній день email-маркетинг - це найкращий інструмент продажів, виходячи з критеріїв вартості і ефективності. Для того щоб з його допомогою проводити первинні продажу, нам природно знадобляться контактні дані потенційних клієнтів, які слід напрацювати. Вдаватися до придбання баз не рекомендується, тому що якість підібраної аудиторії і достовірність зазначених даних перевірити практично неможливо, і взагалі це вже шлях спамерів.

Google Adwords от Bizonoff

Маючи email потенційно зацікавленого клієнта, можна починати боротьбу за вчинення ним покупки. В ідеальному варіанті за допомогою інструментів веб-аналітики відслідковуються пропозиції, які його зацікавили і потім повторно пропонуються в розсилці. Можливість настройки автоматичної відправки повідомлень дозволяє працювати з цілими групами клієнтів, розділивши їх за інтересами.

Варто додати, що email-маркетинг є основним інструментом для боротьби з «покинутими кошиками» інтернет-магазинів. З цією метою створюється спеціальна серія з 3-5 листів, в якій клієнта спонукають завершити покупку. Зазвичай використовується стандартна схема. Спочатку користувачеві повідомляють, що він забув завершити оформлення замовлення. Потім інформують про те, що пропозиція ще актуально, але товар на складі обмежений, або просять уточнити чи цікавить його дана позиція на поточний момент. І як останній аргумент пропонують знижку, наприклад, почався розпродаж.

Тарифи

Аудит контекстної реклами на Google от 50$.

  • Для Landing Page

    від 120$

    • складання стратегії;
    • підбір ключових слів;
    • термін запуску: від 2-х днів;
    • пошукова реклама;
    • КМС;
    • ремаркетинг.
    Замовити
  • Класичний сайт

    від 150$

    • складання стратегії;
    • підбір ключових слів;
    • термін запуску: від 5 днів;
    • пошукова реклама;
    • КМС;
    • ремаркетинг.
    Замовити

Наше портфоліо

Гордість за свою роботу - вищий ступінь, яким її можна охарактеризувати

review

Засновник освітнього агентства "Аспект"

review

Керівник проекту ST-MARKET

review

Керівник мережі магазинів "Ріжки та ніжки"

review

Керівник магазину "Real Food"

Відео відгуки

Щоб не казали наші клієнти, аби добре! Дякую Вам за те, що довіряєте нам.

slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo

Клієнти

Наші клієнти - це наша сім'я, і в ній на всіх вистачить місця.

Зв'яжіться з нами

Просто заповніть форму розбірливим почерком.

Підписуйтесь на розсилку

Ми виконуємо розсилку не частіше ніж раз на місяць.