Замовити дзвінок

Замовити дзвінок

Написати нам

Написати нам

Вгору

Вгору

Контекстна реклама Яндекс

Вітаємо Вас на сторінці Контекстної реклами Яндекс!

Контекстна реклама Яндекс.Директ - це текстові оголошення, які показуються користувачам за запитами на сайті Яндекс і його партнерів. Контекстна реклама в Яндекс.Директ це відмінний вибір для тих, хто вирішив за короткий термін і з високою ефективністю збільшити кількість продажів своїх товарів або замовлень послуг.

Яндекс - лідер пошукового ринку Рунета, який має в своєму розпорядженні кращим сервісом для настройки і розміщення контекстної реклами Яндекс.Директ. Ми надаємо послуги з планування, налаштування та проведення рекламних кампаній.

  • Переваги системи Яндекс.Директ01

  • Нюанси настройки Яндекс.Директ02

Переваги системи Яндекс.Директ

Тут більш детально розглянемо системи Яндекс.Директ, яка також не є винятком і має свої переваги.

Оголошення демонструються тільки зацікавленим користувачам мережі інтернет. Як запевняють розробники Яндекс, якщо ваша пропозиція підходить лише одній людині на мільйон, то пошуковий алгоритм зможе виділити цього єдиного серед інших користувачів і продемонструвати йому ваше оголошення.

01

Гнучка система оплати. Ви самі ставите ціну, яку готові заплатити за своє оголошення. Діє система аукціону, на підставі якої формується черговість показу реклами. При цьому плата стягується не за покази, а тільки за переходи на ваш сайт.

02

Можна провести ефективну рекламну компанію при наявності невеликого бюджету на просування. Мінімальна прибуток буде в 4-ри рази більше, ніж витрачені кошти.

03

В процесі проведення рекламної компанії ведеться збір докладної статистики. Аналізуючи ці дані можна вносити оперативні коригування в стратегію просування для отримання ще більшого прибутку.

04

Оголошення в пошуковій системі мають додаткові поля, в яких можна виводити різну допоміжну інформацію наприклад: графік роботи, рівень цін, інформацію про проведену акцію.

05

Ви самі вибираєте позицію для показу своєї реклами (вгорі, внизу або збоку від списку пошукової видачі). При роботі через рекламну мережу підтримуються текстові, відео, анімовані і інтерактивні оголошення.

06

Широкі можливості таргетування. Можна задавати конкретний регіон, час і кількість показів своєї реклами.

07

Висока ефективність роботи через мобільний пошук. Яндекс постійно оптимізує цю складову інтернет ринку, підвищуючи якість своїх послуг для аудиторії, яка воліла підключення через смартфони і планшети.

08

Чому настройку Яндекс.Директ варто довірити професіоналам?

Зареєструватися на сервісі Яндекс.Директ і почати роботу може будь-хто, але наскільки ефективною буде така реклама?

Тепер ви можете оцінити весь обсяг майбутньої роботи і прийняти для себе рішення, володієте ви потрібними професійними навичками і чи готові виділити на неї потрібну кількість часу? Правильніше буде довірити налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директ професіоналам веб-студії Bizonoff, у яких є досвід, знання і час на виконання всієї необхідної роботи.

  • 01

    Перше, що потрібно це скласти семантичне ядро, простіше кажучи, вибрати список ключових запитів. Кожен з них має різну ціну на аукціоні в залежності від власної частоти (популярності серед користувачів), але ж бюджет на рекламу не гумовий, і конкурувати з лідерами індустрії в вартості не варіант. Для цього проводиться робота з аналізу аудиторії, вибираються ключі з різною частотою і ціною, щоб вкластися в бюджет і отримати бажану віддачу.

  • 02

    Наступний крок - це створення рекламних оголошень, від простих текстових, до складних медійних. Для першого типу роботу повинен виконувати досвідчений копірайтер, в ідеалі допомагати в цьому йому буде фахівець з реклами. Для створення графічних оголошень не обійтися без залучення веб-дизайнера, а інтерактивний формат має на увазі наявність в команді веб-програміста.

  • 03

    Потім приступаємо до налаштування рекламної кампанії. На одну позицію ви маєте кілька оголошень під різні запити, а значить кожному з них потрібно задати ціну, час показу, регіон і інші настройки. А тепер уявіть, що Ваша компанія пропонує не один товар / послугу, а кілька десятків, а то і сотень. Робота з налаштування такої рекламної кампанії починає збільшуватися в геометричній прогресії.

  • 04

    І останнє, потрібно регулярно аналізувати хід рекламної компанії і вносити в її налаштування корективи. А це зміна оголошень, цін, вибір рекламних майданчиків, настройки таргетування і т.д.

Тарифи

Вартість Яндекс.Директ повністю окупить себе, будьте впевнені!

  • Аудит рекламної компанії

    50$

    • від 1 до 3 днів.
    Замовити
  • Налаштування Яндекс.Директ

    100$

    • від 3 до 5 днів;
    • налаштування РСЯ
    • особистий менеджер;
    • установка швидких посилань;
    • установка UTM-міток;
    • налаштування цілей;
    • аналіз Яндекс.Метрики.
    Замовити
  • Ведення реклами

    100$ місяць

    • управління ставками;
    • додаткові ключові слова;
    • оптимізація вартості кліка і замовлення;
    • щомісячні звіти.
    Замовити

Наше портфоліо

Гордість за свою роботу - найбільша нагорода

review

Засновник освітнього агентства "Аспект"

review

Керівник проекту ST-MARKET

review

Керівник мережі магазинів "Ріжки та ніжки"

review

Керівник магазину "Real Food"

Відео відгуки

Щоб не казали наші клієнти, аби добре! Дякуємо Вам за те, що довіряєте нам.

slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo

Клієнти

Наші клієнти - це наша сім'я, і в ній на всіх вистачить місця.

Зв'яжіться з нами

Просто заповніть форму розбірливим почерком

Підписуйтесь на розсилку

Ми виконуємо розсилку не частіше ніж раз на місяць.