Замовити дзвінок

Замовити дзвінок

Написати нам

Написати нам

Вгору

Вгору

Реклама в Facebook

Що таке реклама в Facebook?

Реклама в Facebook - це потужній маркетинговий інструмент, який дозволяє залучати клієнтів з найпопулярнішою у світі соціальної мережі. Це досягається шляхом показу рекламних оголошень для якіх оплата може здійснюватися за показ або клік. Реклама на Facebook здійснюється за допомогою аукціонної системи ставок (за аналогією з контекстною рекламою), тобто ті рекламодавці, у яких ставки за клік вищє, показуються з більшою частотою у більш вігідному місці і можуть з цього розраховувати на хороші показники конверсії рекламної кампанії.

  • Типи реклами на Facebook01

  • Запуск реклами02

  • Нюанси реклами03

  • Ціни на рекламу04

Ви не знаєте, що таке "конверсія"?

Ну і нічого ми з задоволенням пояснимо. Дивіться.

Конверсія

Це відношення числа відвідувачів, які здійснили якусь цільову дію на сайті, до загальної кількості відвідувачів даного ресурсу. Цільові дії можуть ставитися найрізноманітніші: від простої реєстрації на сайті до купівлі пропонованого продукту. Рівень конверсії означає, наскільки відвідувачі готові до взаємодії з бізнесом, який просувається на даному ресурсі.

Буду знати, спасибі

Типи реклами на Facebook

FB - пропонує багато видів рекламного просування.

Творці алгоритму Facebook з кожним роком прагнуть зменшити покази Ваших оголошень і постів для того, щоб Ви замовляли рекламу у саме них. При цьому, конкуренція за переходи з соціальної мережі зростає, а рекламодавці, в свою чергу, стають все більш винахідливими, що тягне за собою необхідність професійного налаштування рекламних кампаній. Це пояснюється тим, що на аматорському рівні висока конверсія не досягається, а при самостійному навчанні можна втратити досить великий обсяг рекламного бюджету.

Таргетована реклама

Сутність данного налаштування у визначенні Вашої цільової аудиторії (стать, вік, інтереси, місто і так далі аж до етнічної приналежності) та створення рекламних оголошень під дану аудиторію. Вартість даної компанії залежить безпосередньо від ніші в якій Ви працюєте. Перед запуском необхідно провести Аудит, або ж особисто провести опитування аудиторії визначити їх побажання та інтереси. На основі отриманої інформації підготувати рекламну компанію. Від коректного проходження всіх зазначених етапів залежить конверсія рекламної кампанії.

01

Просувний пост

Вид реклами який дозволяє користувачеві за певну плату просувати рекламні пости на своїх комерційних акаунтах. Даний пост буде показаний більшій кількості споживачів ніж звичайний пост.

02

Facebook Exchange

Даний тип реклами побудований на ремаркетингу. Він враховує інтереси користувачів в мережі інтернет і показує рекламу тим, кого дійсно цікавить Ваша діяльність, товар або послуга, і в подальшому на сайтах партнерах і самому Фейсбуці відображаються оголошення з посиланням на Вашу сторінку.

03

Реклама в Інстаграм

Сам Instagram є окремою і незалежною соціальною мережею, яку купила компанія Facebook. Реклама розрахована на молоду аудиторію (в основному дівчат), а тому відрізняються особливою барвистістю та візуалізацією. Має більш низьку ціну у порівнянні з рекламою на FB. Про канал просування через Instagram тут .

04

Що потрібно для запуску реклами?

Все дуже просто - виконайте наступні пункти і Ваша реклама дасть про себе знати.

01 Формування цілей своєї рекламної компанії
02 Проведення аудиту діяльності в Facebook Вашого бізнесу і найближчих конкурентів
03 Визначення цільової аудиторії для реклами
04 Налаштування рекламних оголошень і системи аналітики
05 Запуск рекламної компанії на Facebook
06 Щоденний аналіз ефективності і відгуків
07 На основі отриманих даних оптимізація рекламних оголошень з метою підвищення конверсії

Нюанси реклами на Facebook

Однак не слід забувати і про існуючі нюанси.

  • Рекламну кампанію веде спеціально навчений фахівець, ні за яких обставин Замовник не має право змінювати щось у ній самостійно. Всі виправлення потребують обговорення та погодження.

  • Ефективність будь-якого маркетингового заходу залежить як від якості налаштування, у даному випадку, рекламної кампанії, так і від рівня сервісу, цін, товару або послуги Замовника.

  • Рекламна кампанія налаштовується 3 дні. Ведення рекламної кампанії протягом 2 тижнів входить у вартість робіт з налаштування рекламної кампанії.

  • Ведення реклами після 2 тижнів на етапі тестування оплачується щомісяця.

Ціни реклами на Facebook

А ось і вартість на рекламу.

  • Для Landing Page

    50$

    • Термін запуску від 2-х днів;
    • Площадка Facebook або Instagram;
    • Тип реклами ремаркетинг, таргетована реклама.
    Замовити
  • Для класичного сайту

    75$

    • Термін запуску від 3-х днів;
    • Площадка Facebook;
    • Тип реклами ремаркетинг, таргетована реклама.
    Замовити
  • Для Інтернет-магазину

    80$

    • Термін запуску від 3-х днів;
    • Площадка Facebook або Instagram;
    • Тип реклами ремаркетинг, таргетована реклама.
    Замовити

Наше портфоліо

Гордість за свою роботу - найбільша нагорода

review

Засновник освітнього агентства "Аспект"

review

Керівник проекту ST-MARKET

review

Керівник мережі магазинів "Ріжки та ніжки"

review

Керівник магазину "Real Food"

Відео відгуки

Щоб не казали наші клієнти, аби добре! Дякуємо Вам за те, що довіряєте нам.

slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo
slide2
bizo

Клієнти

Наші клієнти - це наша сім'я, і в ній на всіх вистачить місця.

Зв'яжіться з нами

Просто заповніть форму розбірливим почерком

Підписуйтесь на розсилку

Ми виконуємо розсилку не частіше ніж раз на місяць.