Меню блога
Повернутися назад
/
Зв'язатися з фахівцем

П'ять інструментів для просування бізнесу в онлайн-світі

рп1634305046

У гонитві за місцем в топі пошукових систем вам належить копітка робота: від створення чітких і простих URL-ів, оптимізації SEO кожної веб-сторінки ресурсу до генерації релевантного якісного контенту.

Розповідаємо про працюючі на просування корпоративних сайтів і їх оптимізацію marketing-інструменти:

1. Аналітика — наше все.

Використовуйте Google Analytics. Лічильники Гугл аналітики допоможуть відстежувати успішність рекламної кампанії, дадуть розуміння, які методи просування працюють на ваш сайт, а які взагалі не приносять профіт. Тут же можна виділити конкретну проблемну сторінку і провести роботу над нею.

2. Адаптивний дизайн потрібен всім.

Ми не будемо наводити статистику про те, на скільки збільшилася частка користувачів Інтернетом через мобільні пристрої. Також зрозуміло, що виріс і обсяг онлайн-покупок за допомогою гаджетів.
Хочемо зауважити, що сам Google зробив натяк у бік того, що веб-ресурси з адаптивним дизайном або Mobile First design будуть для пошукача виглядати релевантними.

3. Поговоримо про безпеку.

Пошукові системи при ранжируванні враховують використання вашим веб-сайтом HTTPS в якості протоколу шифрування і сертифікатів SSL. Якщо пошукові роботи вважатимуть сторінки вашого ресурсу ненадійними, то це негативно вплине на індексацію.

4.Чи потрібні заголовки для просування?

Наявність заголовка Н1 - це константа для просування контенту, про це знають навіть початківці інтернет-маркетологи. Чи потрібно використовувати Н2, Н3, Н4? Ці заголовки мають меншу вагу, але несуть в собі інформацію про те, що конкретно міститься в цій частині текстового контенту. Пошуковики проводять оцінку того, наскільки корисна інформація буде для користувачів. Тому не забуваємо про заголовки меншого рангу.

5. Очевидно, але досі працює.

Чим допоможе перелінковка веб-сторінок на вашому сайті? Збудовані логічні зв'язки між сторінками допомагають користувачам швидше орієнтуватися в структурі web-сайту. Також перелінковка сприяє збільшенню показника конверсії. При цьому користувача можна цілеспрямовано перевести на цільову сторінку з товаром або послугою.
Хороший корпоративний сайт = лояльні клієнти. Робіть якісний і корисний ресурс і замовники самі до вас потягнуться.

Коментарі: 0

    Схожі статті

    piat-instrumentov-dlia-prodvizheniia-biznesa-v-onlain-mire1634910654
    Тренди в SEO: оптимізація веб-сайту під голосовий пошук
    poleznye-ssylki-kotorye-vam-prigodiatsia-dlia-razvitiia-sobstvennogo-internet-proekta1634302392
    Корисні посилання, які вам знадобляться для розвитку власного інтернет-проекту

    Отримайте зворотний зв'язок
    з будь-якого важливого або не дуже питання

    Залиште свій номер, ім'я і сумніви в цій формі.
    Ми точно Вас наберемо і при необхідності домовимося про зустріч

    Натискаючи кнопку "Відправити" ви погоджуєтеся з нашої політикою конфіденційності