alt

Юзабіліті аудит

Замовити

Основне питання яке ви повинні собі задати: "Наскільки зручний ваш сайт для користувача?" і "Чи зручний?". В даний момент usability не тільки дає відповіді на ці питання, але і дозволяє збільшити конверсію сайту, а разом з тим і поведінкові реакції ваших потенційних клієнтів. Пошукові системи ще з 2004 року використовують технологію обліку поведінкових факторів, і з плином часу це набуває все більшого значення для визначення позиції вашого сайту в пошуковій видачі. Висока конкурентне середовище в різних нішах призводить до необхідності постійної генерації нових ідей і впровадження трендових юзабіліті рішень на свій сайт.

Основними напрямками оцінки юзабіліті є робота з мобільною версією сайту, головною сторінкою, панеллю навігації, формою замовлення на сайті, карткою товару або послуги, оформленням кошика, а також контактів, каталогу і процедури реєстрації. Необхідно чітко зрозуміти що юзабіліті це не розкіш, це умови для нормального функціонування вашого бизнесса.